Pontus Westergren

Hej!
Idag så har jag ridit för Pontus! Vilket jag gör varje tisdag haha, men hur som helst så gick det helt okej, det kändes sådär och jag red typ allmänt dåligt haha! Men enligt Pontus så såg det bra ut så jag får väl vara glad!
Vi tog det ganska lugnt och hoppade inte så högt eller så mycket, men det var iaf en bana på svår nivå (Storhäst) så det var kul!
Tog det lugnt för att jag ska tävla på söndag också, då så ska jag, Rebecca och Matilda till Hufudsta och jag ska starta klasserna LC och LB! Ska bli skit kul, speciellt med tanke på att det är ute bana! :D
Banan från idag såg UNGEFÄR ut såhär, fast en aning svårare vinklar, haha:
Här en en bild från idag, lite ur fel vinkel så min sits ser lite kul ut men ja haha!
Bilden är tagen av Iris Forsberg! :)
/Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0